N
|
თემა
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
|
1
|
სხვადასხვა ტექსტის
გაგება გააზრება
|
ქარ.-I. -2
სტანდარტით
განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტრქსტების მოსმენა გაგება
გააზრებ.
ქარ,I-4-ნაცნობი ლექსიკისა
და ენობრივ -სინტაქსური კონსტრუქსიების სატანადოდ
გამოყენება მარტლმეტყველებასა და
საბაზო ეტაპების ნორმების დაცვა.
|
1 )აქტივობა
გასული წლების ოლიმპიადის ნიმუშების თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა. 2) )აქტივობა. ინტერნეტ რესურსის მოძიება და მსჯელობა შესაბამის
თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით.
3)-აქტივობა მასალის გამტკიცების მიზნით მრავალფერივანი ტესტებზე
მუშაობა
|
დაფა .ცარცი
გასული წლების ტესტების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან.
|
|
2
|
წერისა და ზეპირ
მეტყველების სტრატეგიებზე მუშაობა.
|
ქარ-III-2- მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი ენობრივი გრამატიკის,
საშუალებების სატანადო გამოყენება.
ქარ.—III-4.-მოსწავლე ფლობს
კითხვის ტექნიკას.
|
აქტივობ
1-) გასული წლების ოლიმპიადის ნიმუშების
შეცაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა . და სავარჯიშოები წიგნიდან აქტივობა 2 ) ინტერნეტ
რესურსით მოძიება და მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალებზე.
|
დაფა, ცარცი.
ისტი ფოკუსირებული ტესტები. წიგნის სავარჯიშოები
და შედგენილი ტექსტები.
|
|
3
|
ნაცნობი ლექსიკის
კონსტრუქციებისა და სტრუქტურული
ელემენტების გამოყენრბა მართწერასა
და კალიგრაფიაში.
|
ქარ..III—7- მოსწავლეს შეუძლია
მცირე ტექსტის შექმნა
დამოუკიდებლად და აზრის
დამოუკიდებლად ჩამოყალიბება. ქარ.—1-15. წერის ნაცნობი
სტრატეგიების გამოყენება მიზნის
შესაბამისად.
|
აქტივობა1)
-ინტერნეტ რესურსით მოძიება და მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით, აქტივობა 2) მასალის
განმტკიცების მიზნით მ რავალფეროვანი ტესტების
და წიგნის სავარჯიშოებიოებზე მუშაობა.
|
დაფა, ცარცი,
G-praidis ფოკუსირებული
ტესტები. დამატებითი ტესტები.
|
|
4
|
მონაცემთა ანალიზი
, ტესტის სტატისტიკა
|
ქარ I- 7.სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების წაკითხვა და
გაგება გააზრება.ტექსტში ვერბალური
და არავერბალური ფორმით მოწოდებული
ინფორმაციის (მაგ ილუსტრაციისა და ტექსტის ურტიერთდაკავშირება. ქარ-I-15-წერის ნაცნობი სტრატეგიების გამოყენება
მიზნის შესაბამისად.
რეფლექსია
|
მოსწავლეთა მონაწილეობა
ტურში. მნიშვნელოვანი გამოწვევა იყო
მათთვის, მიუხედავად შედეგისა მოსწავლეთა
წინაშე ახალი ასპარეზი იშლება
წარმათების მისაღწევად. საკუთარი შესაძლებლებლობის შესამოწმებლად
მეტად მოტივირებულნი ეუფლებიან საგანს. სწავლება
აქტივობების მრავალფეროვნებით გამოირჩევა და შესაბამისად მონაწილეობის
მსურველ მოსწავლეებთან წრეც ფართოვდება
. ასევე მასწავლებლისათვის წარმატებული
მოსწავლე ერთ_ერთი კრიტერიუმია
წარმატებული მასწავლებლისათვის.
ჩემს მიერ ოლიმპიადისათვის მოსამზადებელი
სამიზნე ჯგუფი IV-კლასის მოსწავლეები
არიან. შევიმუშავე სამუშაო გეგმა ე.ს.გ
.ს მიზნების შესაბამისად.
პირველ მეცადინეობაზე გავიარეთ
ყველა სავალდებულო და დამატებითი საკითხების
შემდეგ. აქტივობების ძირითადი
მიზანი იყო ენობრივი
ლექსიკის დახვეწა, ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება. წაკითხული ტექსტის
გააზრება . გრამატიკული კონსტრუქციების სწორად
გამოყენება,
ოლიმპიადის პირველი
ტური დეკემბერში ჩატარდა.
მონაწილეებმა მიიღეს I-II-ხარისხის დიპლომები,
ამან ამიმაღლა მოტივაცია ვეძიო ხარვეზების
აღმოფხვრის გზები. დავსახე მეტად ეფექტური შედეგების
ორიენტირებული სამოქმედო პროგრამა ქარტული ენის
ოლიმპიადაში მონაწილეობის მსურველი
მოსწავლეებისათვის შევარჩიე ისეთი აქტივობები რომლებიც
დაეხმარებათ ტექსტის გააზრებაში , ენობრივი და თეორიული
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების
უნარების გამომუსავებაში.
აქტივობა1, გასული წლის ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამის თემური ტიპიური
ტესტების გამოყენება აქტივობა 2 .მასალის განმტკიცების
მიზნით მრავალფეროვანი გრამატიკული
სავარჯიშოების დაწერა და ტესტებზე
მუშაობა.
|
დაფა, ცარცი,
ისტ G-praidis ფოკუსირებული ტესტები, გასული წლის ოლიმპიადების ნიმუშები.დამხმარე სავარჯიშოები. როდონაიას
წიგნიდან გრამატიკყლ სავარჯიშოებზე მუშაობა.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий